Me wants candyhair..

Är astrött och har ont i halsen :( har spenderat hela morgonen på hairdrobe.se och dreglat över alla underbara hår. Jag vill också ha! Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det. DETTA är dock inspiration ♥


Klicka för att se större bild! Personerna i kollaget är (deras namn på nätet, upper left to lower right) Starfuckers & Sandra, DirEnGreyEmoGirl, Kitteh, Radioaktivtrosa, ALiEN-BRAiN, Ghoulgirl, Sugarpuss, Mjolpase och Nintendo-schock.

Jag vill alltså blanda det mesta. Syntetdreads (candycanes), ulldreads/rovings, garn, lite lox, löst hår och småflätor. Jag fattar om de flesta tycker det är för mycket men jag tycker det är snyggast när det är blandat ^^ Sen vill jag inte ha så mycket av allt, och inte så långt heller, kanske lite längre än mitt hår. Men jag vet inte vilka färger jag vill ha hahaha. Inte alla, det tycker till och med jag är för mycket. Jag är lite sugen på att ha det rödvitt, som polkagrisar och sjukhus, men... jag vill ha rosa och blått i håret också så det förstör temat, hehe. Vet inte vad jag villa ha för färg på mitt eget hår heller, om jag kunde bestämma mig kunde jag utgå från det ju. Men ah. Är inte så jättepepp på det bruna jag har nu, så jag funderar på rött och spara det blå men jag vet inte om det blir snyggt ihop... Men isf kan man väl tona lite rosa över det röda, så skulle det bli trevligt, men jag vet inte om det fäster! Sen har jag funderat lite på den där lila schwartzkopf färgen, men jag vet inte hur den funkar på brunt hår eller ens om den är snygg. Så jag kanske måste bleka håret igen, men jag är definitivt inte sugen på att göra det eftersom jag gärna vill ha något kvar på huvet.

Förstår att detta är totalt ointressant, men detta inlägg var mest för mig själv, för att jag skulle få ner mina tankar i skrift så jag kan kolla på det och få en bättre översikt, hehe.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0