Call 911 again!

Fail dag. Somnade vid två, och gick upp 7 trots sötnosens försök att få mig att skippa fotolektionen. Den ansträngningen hade jag dock ingenting för, för Veera var sjuk så vi hade håltimme till 11... Under tiden skissade jag fram två J-sötisar till Popcon-hemsidan, meow!

Sen mådde jag illa och fick ont i magen osv, så jag var på väg hem till Fisk igen för att invänta hembussen, men mor var redan i stan så jag åkte hem med henne istället. Sitter nu och ska försöka ta mig igenom diverse svenskapapper till litteraturhistorieprovet vi har imorn. Ska försöka tvinga mig själv att räkna lite och läsa i engelskaboken, men vi får väl se hur det går med det.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0