Like totally


Vill bara ha kramas!

Mår mycket bättre än igår, men jag tror inte att jag får gå till skolan imorn eftersom jag fortfarande har feber... Men liksom i så fall måste mor fixa biljett så jag kan se Höstkonserten på lördag istället! Att inte se den är inte ett alternativ.

För övrigt: Julen. Liksom överskattad högtid (YEEEEEY Jesus föddes we like totally care) men fortfarande rätt mysig. Men affärerna börjar ju med julskyltningen typ första oktober, och det är jävligt synd. Man hinner ju tröttna! Vilket överkommersialiserande samhälle vi lever i.

För övrigt så drömde jag en normal dröm i natt! Dvs, inga dockor eller krokodiler eller jättekatter eller kannibaler eller zombies, utan helt vardagligt. Det var tråkigt. Drömde att jag var i aulan på scenen och försökte hjälpa musikarnas EOS-lärare med hur man skulle göra med fiberdukarna, hur och var de skulle hänga och så. Tre musikare var där också, varav en var Watson. Han skulle spela trummor till ravelåten men missade trummorna med mer än hälften av slagen. Det var inte så bra.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0