Filmkväll á la skräck

I tisdags förärade mig Erika, Bodil, Jesper, August, Michael och Johan med sitt sällskap ute i 'lagårn'. Vi började med att rejva loss till N*Sync's Dirty Pop och Wheatus' Teenage Dirtbag tills alla var samlade, och byggde sen upp ett fort av snacks, läsk, tända ljus och skräckfilmer. Inledde med Shrooms tror jag, värsta mindfuck på den asso. Fett cool film. Vi såg också Cloverfield som var bra men inte superbra (lite wtf vad händer), Wishmaster som var gammal och skitsnuskig, och Pathology (tror jag) med Milo som spelar Peter i Heroes. Hur som helst, massa graphic i den. De höll på och klippte upp lik och slängde runt med inre organ genom hela filmen, och karaktärerna var lite störiga, men annars var det en rätt underbar film. Den var almost awesome! Jättemysigt hade vi i alla fall och jag är fett glad att ni kom babes!

Nu idag när jag skulle hem och blev fast i stan ett tag träffade jag August, Jocke och Robin mfl, och det var partey! Det var sviiiinkallt så jag behövde lite uppmuntran. Och det fick jag inte minst när August var tvungen att visa leg för att köpa energidryck på Hemköp. I LOL:ed. Hörde förresten att det är 18-årsgräns på ICA, kan det verkligen stämma? Mänsklighetens gränslösa dumhet går över mitt förstånd.

Btw, tror att min SN-illustration är med i S.N.U.S imorn och typ loggan till Stjärngossetävlingen med. Dunno.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0