Draft: Okt. 7, 2009

Damn. Fick ett sms från farsan igår om att Mansonkonserten är inställd. Jag får damp! Jag har sett fram emot den så sjukt mycket, blivit aspepp bara av att tänka på den. Det har varit min motivation och det som skulle få mej att orka vintern. NU ORKAR JAG INTE. Det är för mycket och jag är för liten.

Igår -> idag sov jag hos Fisk och det var mysigt värre. Vi hade Popcon-möte också, pratade lite och mailade svar till folk som hört av sig osv. Galet flummigt såklart hahahaha.

Vi målade kulisser till höstkonserten i skolan... Massa färg över allt. Massa kladd och penslar. Det var kaos. Jag kände mig riktigt estetisk... På matten satt jag mest ute och chillade med Isaac.

Visade Jonte (som Anna alltid säger J-oO-nathan till. Vad är det för jäkla dialekt liksom) Ett kilo mjöl, vilket var på tiden. Har försökt få honom att titta på den i typ ett år!

Annars har jag mest gått omkring och varit... jag vet inte. Arg kanske. Lite. Jag är så himla less på allt. Och nu ska jag typ plugga eller nåt men jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill ha färger och värme och chill. Har varit astrött hela dagen. Tänkte höra om Erika ville göra något men om jag drog till henne skulle jag inte orka ta mig hem och då skulle jag inte orka plugga till provet imorn, så jag gick hem. Tog typ dubbelt så lång tid som vanligt för det blåste helt insane.



Och in the middle of skriving det här går jag och äter, och när jag kommer tillbaka kollar jag i arkivet för att se om detta sparats. Och läser då "Draft: Okt. 7, 2009". 7 Oktober. Det är den sjunde oktober idag. Jag visste inte ens vad det var för månad imorse, men idag är det den sjunde oktober och det är A SPECIAL DAY. Nämligen Benjamins födelsedag. Och det känns ju inte så bra att jag kom på det så här sent, men ah. Får försöka bli bättre på att kolla datum. Tilläggas kan ju att hela min födelsedagskalender i mobilen is dead and gone, så datumkoll spelar kanske inte så stor roll. Det är nämligen inte många födelsedagar jag har i huvudet, så det här kan bli intressant.

Oh well. Grattis Benji! :D <3


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0