Damn!

Yeah, nu får ni va uppmärksamma på att läsa S.N.U.S igen asso ;D Har ett till llustrationsjobb på G också. PENGAAAAAAAAR ♥ Weii! Plus att farsan lyckades få tillbaka pengarna för Mansonbiljetten. Strul som fan men nu har jag pengarna iaf.

Hur som helst. Imorse upptäckte jag när jag var på väg ut till bilen för att åka med far till skolan att jag hade missade samtal från Jesper. Ringde upp och fick veta att det varit inbrott på skolan... igen. Väl framme konstaterades det att runt 400 (!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!?!??!) lås bland esteterna och BF:arna eller vilka det var blivit uppbrutna och de Macbooks som folk lämnat i skolan var stulna. Bland andra har en vän i bildettan blivit av med sin.
Att det varit inbrott på skolan igen var väl inte så förvånande men faktum att de fått upp så många skåp gjorde mig lite surprised face. Liksom herregud, folk bryter sig in hela tiden och skolan borde ju försöka göra något åt bristen i säkerheten om man säger så. Men nähe då. Det var folk till 9 på skolan igår, och larmet gick inte alls för det hade man glömt slå på. Och fatta vad lång tid det måste ta att öppna så många skåp. Det dumma är att de hade inte bara knipsat låsen eller nåt utan bara tagit typ en rejäl tång och tvingat runt hela låskolven med våld, så skåpen går inte att stänga nu. Helt sabbat. En av de få som klarat sig var dock käre Marcus som inte hade nåt lås på sitt skåp och följaktligen inte fått det uppbrutet. Han var inte i skolan, men Bodil, Jonte och jag lånade hans skåp lite och låste in våra grejer i med mitt lås. Sen när Marcus dök upp lite senare var han lite förbryllad eftersom han inte kom in i sitt eget skåp... Kanske också lite för att jag tagit mig friheten att låna hans tröja som hängde i skåpet, men liksom hey! Inget lås = inga regler ;)

Nu är det japanska som gäller för mig. Ska försöka hålla mig koncentrerad...

Postat av: Bodil

Det löser sig! ;D

2009-10-23 @ 15:09:28
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Blueberry

Bodil: FUCK YEAH

2009-10-23 @ 19:06:34
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0