cut cut cut

Jak fåwr dammp. Sebbe skulle logga in på msn så jag kan checka lite sakerom webbsidan. Men han gör inte det. *deepcut*. Och hans mobil har laddat ut and we need VISUAL AIDS. SKÄRA SKÄRA SKÄRA.

Detta är sidan jag tränar hiragana på Bodil-chan.

Lol, jag lyssnar på Diru, och Kodou (<3<3<3<33<3) började just spela och jag ba OMG Sebbes mobil ringer men den har laddat ur och han är hos Pop, what is this typ.

Postat av: Bodil

Hihihi tack Frida du är så söt! Hittade sidan förut och trodde jag hittade rätt vilket jag gjorde! Btw väldigt förvirrande inlägg haha XD <3

2009-10-01 @ 19:46:42
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Blueberry

Bodil: HAHA ofta förvirrande. Jag var typ halvhysterisk och rätt förvirrad jag med xD btw, vi har prov på idrotten imorn :) allemansrätten tror jag.

2009-10-01 @ 21:59:55
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0