Varför är det alltid zombies? :(

SJÄLVKLART. Självklart var igår bara ett lucky shot. I natt var min drömvärld back to normal. Drömmen började med typ Naruto (on a roll for anime or what?), vi var i en enorm typ adlig matsal och det var unga ninjas eller whatever runt ett enormt bord. Och 'adelsmannen' som vi var hos var läskig och ville massa grejer och Kakashi blev pissed och vi höll med och ba no way! och ditchade adelsmannen och hoppade ner för kanten för vi var på någon balkong och så åkte man på någon slags lång rutchkana eller något ner i vattent och en del dog på vägen... sen nere i vattnet psykade allt ur och vi blev jätterädda och vi måste upp ur vattnet men en del ba vi simmar härifrån men vi började i alla fall försöka ta oss upp på stranden. Det var lite träd där och ett högt stängsel, och på andra sidan var det byggnader och... typ ett kärnkraftverk eller nåt annat obehagligt men det spelade ingen roll för vi måste upp ur vattnet! Och några tog sig över snabbt men det fanns skumma hundar på andra sidan som attackerade och lemlästade de som klättrat över, och sen kom det zombies (varför är det alltid zombies?) och började käka på folk och så upptäckte vi att en del av oss också var zombies och det var helt hysteriskt. Och även om man var på säkert avstånd så började zombiesarna slänga människor på en och fick man en på sig dog man för de hade hajtänder. Sen var jag inte med i handligen längre för det hela var 'bara' en film jag satt och tittade på men jag ville inte längre för den var jätteläskig så jag försökta stoppa den men det gick inte och jag stängde av ljudet och försökte ta ut filmen men det fanns ingen ejectknapp och jag letade jättemycket men det fanns inte och även om jag inte tittade på tv:n såg jag filmen för det dök upp en miniatyr på själva vhs:spelaren och jag var jätterädd. Och jag ropade på mamma och skrek flera gånger 'det finns ingen ejectknapp' men hon svarade inte och till slut var jag tvungen att springa ner i mörkret och fråga henne face to face och hon ba 'du måste dra ur strömkabeln duh' och jag frågade om hon inte hört mig skrika och det hade hon men hon hade bara låtit bli att svara.

Postat av: Jesper

Skulle vilja hoppa in i dina drömmar och verkligen se med mina egna ögon hur allt ser ut där inne för det verkar vara helt flumdbum där inne :D För övrigt så drömde jag om zombies den natten du gjorde det <3

2009-12-01 @ 19:00:34
URL: http://lickinlollipop.blogg.se/
Postat av: Frida

Jesper: Du, om du hoppar in i mina drömmar får du gärna ta me ett par lasersvärd eller något så vi kan försvara oss åtminstone! Verkar aldrig finnas några till hands när man verkligen behöver dem :*

2009-12-02 @ 18:49:39
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0