The best of Youtube ♥

Nu är Sebastian blondare än blondast! Hann inte hjälpa honom med den vita färgen som han skulle ha i idag, men han kanske klarar det själv. Återstår att se. Vi stannade uppe hela natten och kollade på TV, de visade en Clintan-film, When a Stranger Calls och lite annat smått och gott. På onsdag visar man för övrigt Ultraviolet på 6:an och den ska jag nog ge en chans, även om den har fått sämst recensioner och ser rätt B ut, haha.

OHH en sak till! De flesta har säkert redan sett den, men jag tipsar om den ändå. Jag pratar om Comhems senaste reklam som består av covers på kända YouTubefenomen! Jag skrattade halvt ihjäl mig när jag såg den första gången. Så jäkla kul! Älskar att Chocolate Rain är helt sjukt lik, och liksom SKOGSTURKEN ♥ Och så avslutas det hela med Keyboardcatlåten. Naturally.


(Btw Bea, har sytt på dina bloomers idag, nu fattas typ bara resåren)

Postat av: Biz

Yes, ty W=(>_<)=W

2009-11-09 @ 20:06:29
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Felix

Biz: Haha, har inte gett upp ju, råkar bara va guldfisk :O

2009-11-09 @ 21:41:11
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0