Min inte fullt så fantastiska dag

SVINKALLT IDAG. Superblåsigt hela natten och hela dan, och tack vare det har jag sovit mindre än tre timmar i natt (kan inte sova när det stormar). När jag cyklade till bussen hade jag världens slagvind från sidan och blev 'utknuffad' mitt på vägen hela tiden. Självklart kom inte Tessinbussen heller, så Bodil och jag och några randoms satt där lite snopna när vi insåg att det inte var nån som kände för att skjutsa oss till skolan idag. Slutade med att Bodil ringde sin far så åkte vi med honom in. Frusit som ett jävla as har jag gjort hela dagen också, och när jag var tvungen att cykla hem från bussen ville jag nästan hellre gå och skjuta mig. Svergie = ett jävla skitland.

Nu sitter jag vid min stationära dator och dampar över att den är så seg. Har sorterat musik på min mp3:spelare, lagt över den på datorn, formaterat spelaren och håller nu på att lägga över musiken på den igen. Jobbigt, men jag hoppas det hjälper för den har levt sitt eget lilla misslyckade liv senaste tiden. Är dock fortfarande lite ledsen i ögat över att min musik lämnar mig rätt opepp. Men det var iofs länge sen jag fastnade för nått nytt också, är nog i behov av lite uppgradering på musikfronten. Har varit rätt inne på hardcore lately. Tips är välkomna.

Postat av: Erika

Du ska låna mina nya Rise Against skivor!

2009-11-02 @ 21:47:02
URL: http://iettiskalltikealand.blogg.se/
Postat av: Snyffeltomte

House of Pain, Coldplay, dropkick Murphys, the offsprings, Turbonegro, Blues Brothers, Black eyed Peas.



Sedan har jag fett med random låtar som ligger och dräller :)

2009-11-02 @ 22:02:37
URL: http://snyffeltomte.blogg.se/
Postat av: Felix

Erika: Jaså du har såna? Trevligt trevligt! :D



Michael: Tack för tipsen ^^ Har dock lite svårt att smälta att du tycker jag ska lyssna på Black Eyed Peas. Men oh well.

2009-11-03 @ 22:10:05
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0