Sound the alarm

Jag hängde lite på Blogg.se's startsida och kollade de senaste inläggen som kommer upp högst upp och kan nu konstatera att minst 1 av 10 är fjortisar här. Tråkigt. Den enda som dök upp och inte verkar va fjortis är chiptek.

Jag har (hör och häpna) sytt klart Beas bloomers. SMS-konvo:
- jag har sytt klart dina bloomers, Bea!
- YAY! hur många tusen är jag skyldig?
- hur mycket har du?
- Haha nej du! XD
- :(

I alla fall. Glömde lite vad det här inlägget skulle handla om egentligen.

Vi gjorde hemmagjord pizza förut. Min failade. Först hade jag för mycket olja på den så den typ drunknade när den var i ugnen för det började koka. Sen var den ofärdig när vi tog ut den så den fick vara inne ett tag till. Då blev den bränd, men botten var fortfarande degig. Dumma pizza. Inte roligt.

Och jag har värsta cravingsen efter att animera. Vad fan hände med vårt Photoshop vi skulle ha fått för 3 veckor sen? Överväger att faktiskt starta min gamle trotjänare, the stationär dator only for the sake of animering.

Hur som helst, jag har i stort sett knarkat Adept den senaste månaden:

En lite mysko grej är att jag länge tänkt kolla om de gjort några videos än, men har inte gjort det förns nu ikväll, kollat alltså. Och ja tidigare idag gjorde jag en teckning med en flock kråkor som flyger ut ur en dörröppning och nu efteråt kollade jag på den här videon och dog lite. Hihi.

Postat av: Biz

XD

Lawl

2009-11-15 @ 19:14:28
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0