Famous last words

På grund av grejer jag fått veta idag kommer ett litet irriterat inlägg om haters. Jag bryr mig verkligen inte om en randomperson på gatan tycker jag är ful och äcklig eller whatever. Varför skulle jag lägga vikt vid vad någon som dömt mig efter en blick tycker? Någonting som däremot stör mig är rykten. Rykten om mig som jag själv inte hört och som med största sannorlikhet inte är sanna, men som ändå gör att människor som inte träffat mig (eller ens sett mig för den delen) dömt mig för. Det stör mig helt sjukt mycket. Jag tycker det är supertråkigt att det finns en massa människor där ute som hatar mig fast de inte gett mig en chans. Liksom, wtf. Om en person träffar mig och sedan tycker att jag är ett asshole kan jag respektera det för det är baserat på det personen själv har uppfattat. Men randomfolk som inte känner mig men dissar mig på grund av rykten kan bara ta sig. Skaffa en egen åsikt för fan!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0