November är en vägg av våt betong.

Keff dag. Vaknade halv 12 (väcktes), fixade håret och sen åkte vi till Eskilstuna. Kollade på Ouran High School Host Club i bilen. Vi var framme på sjukhuset halv 3. Fick inte komma därifrån förns vid 5 för mina läkare lider av mundiarré, yeey. Fick lämna SJU stycken blodprov också, det är nog rekord. Sen letade jag skor på nåt köpcentrum. Flera gånger kom min mor med skor/kängor hon tyckte jag skulle prova och som fick mig att undra om hon försökte vara rolig, men hon var seriös. Wtf. Dagens roligaste var i alla fall att det skulle vara något slags uppträdande där vi var (Tuna Park). Folkmassan bestod av fjortonåriga tjejer som skrek och grät redan innan någon fanns på scenen, vilket fick oss att dra slutsatsen att det var någon "Idol" det handlade om. Vi hade rätt, och medan vi var inne på Intersport hörde vi hur en gnällig tjej började sjunga en gnällig ballad med gnällig röst. När vi kom ut visade det sig att rösten kom från en hårig DUDE. First I was like "D:", then I LOL:ed.

Kom inte hem förns typ 9, och nu är jag tröttare än en gasad jude. Borde sova. Vilket får mig att tänka på vad jag drömde i natt. Jag drömde att jag plötsligt kom ihåg att jag hade haft en tvilling som dog när jag var liten. Jag blev ledsen, och det var så verkligt att när jag vaknade kändes det som att det hänt på riktigt. Hatar när det blir sådär, det lämnar alltid en oroskänsla långt efteråt. Like I need it, min verklighetsuppfattning är redan skruvad som det är.

Btw, hittade en stenhård svart plastgran. MÖRKNESS. Jag vill ha:

Den andra bilden är rått-Alice som bor på ett bord i skolan. Ska göra en bild av henne på papper någon gång, hihi.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0