"DET ÄR INTE EN HÄST SOM RIDER PÅ EN DRAKE"

... sa Sebbfish om filmen han tittade på, för jag trodde det var det.

I alla fall. Jag tappade bort min ena vante idag. Den andra vanten blev ledsen. Upptäckte att jag är bollrädd på jumpan idag. Det var tråkigt. Jag snavade på mina egna fötter. Bodil och jag fantiserade om Linus som springer i slow motion på en äng med blommor i håret och ser dumglad ut (I'm aware of the syftningsfel, and you'll probably never know). Skolsköterskan klippte bort what was left of min trasiga nagel *sadcut* Den ser efterbliven ut nu. Sa jag att Jonte och jag behöver en dvärg att sätta i Marcus skåp? Han måste se bister ut. Hör av dig om du har en du kan undvara. Vår japanskalektion är efterblivet lång, och idag fick vi lära oss beställa mat. Vi pratade asmycket om sushi och genom fönstret kunde vi se Jesper som stod och knaprade på en chokladkaka. Jag blev ledsen i ögat.
Sen lekte jag med Jocke på stan. Det var jättemysigt, vi var flummiga och asdjupa. Måste göras om! Träffade August och lite folk också. Torkel undrade varför vi inte drack öl. Jag fick tillbaka den borttappade vanten. Den andra vanten blev glad. Jag blev glad. Sebbfish är sjuk och jag är aaaaastrött. Det är lite tråkigt. Bortsett från det, en mycket lyckad dag :D



Postat av: Biz

Bra sammanfattning.

2009-11-15 @ 19:18:46
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Felix

Biz: Hehe tack.

2009-11-16 @ 20:37:32
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0