Better than a lolcat. I give you:

Bodil

Bodil
är så clever! Jag har varit jätteseg hela veckan och fattar ingenting av någonting, särskilt inte hennes kvickheter. Idag när vi satt på bussen från skolan tjuvlyssnade vi lite på några som satt bakom som pratade om traktorer och att det var jobbigt att de var ivägen när man använde dem i vägarbete, eftersom vi långsamt passerade ett sådant. Bodil pekade på typ en liten grävmaskin och kommenterade "traktor!" vilket jag inte alls höll med om. Hon sa "en till!" och pekade på en annan maskin som inte heller var en traktor. När jag försökte argumentera med henne höll hon fast vid att det var en traktor, och sa sedan "stadsbor" med eftertryck. Varpå jag förstod att hon drev med snubbarna och snubborna brevid som uppenbarligen tyckte att allt som är lortigt och grövre än en jeep går under kategorin "traktor". Det tyckte jag var roligt. Den här fick jag också tänka efter för att fatta, men... Det är också roligt.

Helt offtopic nu. Vi träffade Emile i estethuset och hans första kommentar till mig var "jag har inget smeknamn till dig", varefter han konstaterade att mitt nya smeknamn är Soet. Lite gulligt tycker jag!

Och yep, min layout blev lite random helt plötsligt. Ehehe.

Postat av: Bodil

Hehe ;) Jag har mina smarta stunder!



Öm tror jag lånar bilden ovan yow! x3

2009-11-29 @ 17:46:57
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Frida

Yeah, låna på bara :D

2009-11-29 @ 22:21:36
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0