skriver brev och får inget vettigt gjort...

Hej hej, hemskt mycket hej. Jag tänkte bara säga att Bodil och jag klättrade i julgranen på torget idag, och att det är nästan exakt ett år sedan! Fast förra året tror jag vi gjorde det på en tisdag. Men lite kul ändå. Brev hade jag också fått när jag kom hem, och duktig som jag är satte jag mig och skrev ett svar direkt. Konstigt hur det alltid dyker upp andra saker när man tänkt plugga.

ÅHHH jag failar skolan totalt, vet inte vad som tagit åt mig. Min hjärna började kanske jullovet i förskott... I alla fall. Jag ska kirra en kombinerade engelska/historia-skrivningen imorn. Btw, Bodl är en riktig ängel. Just so you know. Nu ska jag dusha, puss.

Postat av: Bodi

Det är roligast att klättra i träd med dig :* De får vi göra i sommar med tycker jag :)

Naww söt du är Frida!! :D <3

2009-12-15 @ 22:13:10
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Frida

Bodil: ÅH JA, vi måste hitta fina träd att klättra i, det blir superfint :D <3

2009-12-17 @ 10:30:54
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0