Segertåget ♥

Hey. En liten sammanfattning... Tisdag: sög som in i helvete. Onsdag gick också åt helvete. Torsdag följde trenden och var helsämst. Jag var allt annat än glad. Fredagen lyckades dock bryta denna onda cirkel och var jättelyckad. Luciatåget var superfint, jag dog lite när musikarna körde munk-låten och Helga Natt. Fint som fan var det.

Efter skolis köpte jag en ny mysmössa eftersom jag blev av med den andra. Hoppas den är hos någon lycklig jävel alltså! Bodil, Jesper och jag hamnade på Princess, och blev joinade av Jocke och Matrix. Där blev vi sittande ett bra tag, och det var väldigt mysigt, weee. Jag kan förresten tala om att snöflingor när det är mörkt ute är galet fascinerande, och typ brainwash:ar mig :o Och hahahahhaha Jesper slängde godis på Jocke (de blev typ soulmates? omg!) och så pratade vi om sälar och blåvalar. Typ att det skulle va askul om alla sk:are hade som gängtecken att slänga blåvalar på andra medlemmar. Hihi. Och om det räknas om man slänger en krokodil på någon som ska fånga den i munnen men den blir fångad i munnen av krokodilen istället (jag vill ha en krokodil nu ehe) När de andra lämnat stan lekte jag med Jocke, inomhus för ovanlighetens skull. Vi såg på Disneys Robin Hood och det var världens nostalgitripp. En av de bästa filmerna jag sett, och jag bara älskar allt med den. Karaktärerna är supersköna och hela filmen är ashärligt tecknad. Sen lirade vi Halo 2 och jag varnar dig Jesper, jag tänker bli skillad som fan! Jag går alltid fel och trillar över kanten men skjuta kan jag i alla fall bättre nu. Och det här skulle bli ett kort inlägg bara för att tala om att jag är glad men nu blev det långt istället. Puss!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0