Orkaaaa

Jag blev jättesugen på hasselnötter nyss, och var på väg att go fetch the påse vi har till bakning när jag kom på att mor hällt upp nötter i en skål i vardagsrummet. Och de är ju till för att ätas medans de andra är till för att bakas så jag hämtade dem i vardagsrummet. Men det är skal på dem. Gud vad lång tid det tar att äta. Och så omständigt det är. Vilken konstig idé säger jag bara.

... Jag har supertråkigt men jag orkar inte göra någonting. Jag är aspepp på att se Tekkon Kinreet (en av mina favoritfilmer, en annorlunda anime), men då måste jag kolla på min stationära dator, för jag orkar inte lägga över den på ett usbminne. Och nu kom jag på att det är kanske inte så jobbigt trots allt. Men jag tänkte försöka se på Sagan om konungens återkomst kl 9 istället. Wee.

Random fact: Sebastians morfäräldrar är typ lika gamla som min farsa. HM.



(en bra recension av Tekkon Kinkreet)


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0