nachtmahr

Oookej. Jag gick och la mig 10, somnade inan 11 och sov som en fucking stock tills jag blev väckt av världens mest oväntade sms vid halv 3. Vet inte om det var bra eller dåligt, eller det var bra men det kan vara rätt illa också. Mindfuck. Sen kommer Kent och skäller på mig för att jag pratar i telefon mitt i natten och förlåt så jävla mycket, nästa gång jag tror någon försöker ta livet av sig ska jag låta det bero eftersom hans nattsömn är viktigare. Och gud vilket stort problem, linsvätskan stod på golvet i mitt rum en hel natt, så otrooooligt störande, jag fattar inte att han står ut! Jag somnade inte förns sent efter 4 och självklart drömde jag om zombies. Varför kan de inte bara lämna mig ifred.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0