meet me on the equinox

Oh shit, jag drömde så jävla mycket i natt. När Sebastian gick upp imorse vaknade jag med (jag hade sovmorgon) och hans lillebror fuckade ur. Han skrek och skrek och gnällde och förde asmycket oljud. När de åkt somnade jag direkt, och detta är vad jag drömde: jag vaknade och det var senare samma dag. Och i Sebastians rum var Robin, Sofia, Johanna och Emil och flummade. Och jag ba eyy... jag ska klä på mig och duscha håret och grejer. Och så drömde jag att jag gjorde allt jag skulle göra i verkligheten och som jag gjorde sen när jag vaknade, bara det att Robin och dem var på rummet hela tiden och kommenterade allt och pratade om hur jobbiga barn är... och sen drömde jag att jag blev attackerad av kattapor (apor med katthuvuden) och sen... var jag på något knepigt ställe och intervjuvade en välbärgad snubbe som ägde ett företag och simmade i en pool. Jag klättrade på en konstig vägg brevid och snubben sa att det var någon som gått till tidningen och sagt att 54% av alla som jobbade för honom dog men att han borde röjas undan eftersom det egentligen bara var 23%. Jag blev fett arg när jag hörde det eftersom det är rätt många, så jag tror jag började slänga saker på honom och sen var tvungen att fly... Sen drömde jag att jag gick i en korridor och hade ett blankt piggigt smycke i min septum. Drömmar är superknepiga.

Nu ska jag snart gå till min buss och åka till skolan. Vi ska ha supersnöbollskrig när vi slutat men vi får se om jag pallar, jag är superförkyld.

Postat av: Biz

Alltså XD

2009-12-19 @ 20:01:07
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0