MAD ♥

SERIÖST. HUR KAN DEN HÄR TRÖJAN INTE VARA MENAD FÖR MIG? Jag är så kär att jag dör. Jag är helsåld på Alice i Underlandet och har varit på jakt efter en snygg svart tröja med blixtlås i över ett halvår, och seriöst, denna är så perfekt att my brain went error! error! mindfuck! när jag såg den. Bodil tipsade om den och den går att köpa här.

Jag måste ha den. Jag skulle sälja min själ för att få den. Hoppas det räcker med att önska sig den i julklapp. Annars blir det till att skicka efter den när jag fyllt. Åhh jag blir galen av att tänka på hur snygg den är.

Postat av: Erika

hjärtstillestånd men du ska bara veta att om du beställer utan mig blir det en ledsen panda här.

2009-12-04 @ 16:25:29

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0