Jesus, se nu vad du har gjort...

H-h-hey, filmkvällen hos Erika i måndags var toppen! En hel liten galenhög blev vi också eftersom både Jesper, Bodil, Fish, Johan, August, Jocke, Linus och jag var där. Det var lite crazy, alla lekte som fan, och så var det ju lite extra speciellt eftersom Linus som aldrig är med på någonting faktiskt var där. Och så busringde vi, eller ja August did. Hihi.

Dagen efter hänkade jag med Fish och August, så det blev en sväng på stan. Fish köpte julklappar till mig men jag har ingen aning om vad jag får, ehehehhe. Han ringde mig i alla fall senare på kvällen och berättade helt extatisk att han slagit in presenterna och att hans mor hjälpt honom klippa pappret hahaha. Så söt!

Alla julsånger håller på att göra mig galen... Jag fattar inte hur folk står ut. Och allt detta Jesus har fötts och alla är glada och det finns ingen ondska eller någon som far illa eftersom det är jul och bla bla bla jag vill bara slå sönder saker när jag hör det. Men jag försöker ta det lugnt, haha. Jag ska i alla fall få träffa min Fisk imorn, så det blir nog en fin julafton i alla fall.

Postat av: Bodi

De var mys! <3 Roligt när folk som inte brukar vara med är med :D



Btw shit vad mycket julsånger du måste ha lyssnat på om du är så trött på dem. Jag har knappt hört någon hahah

2009-12-23 @ 18:50:08
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Frida

Bodil: Så SANT <3 asmysigt.

Men alltså var man än går är de där! Ica, Nyckeln, Västerport etc, och så spelar de dem här hemma hela tiden ,_,

2009-12-24 @ 02:46:41
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0