H-h-hej här kommer segertåget!






Min lördag i bilder! Hihi. Erika bjöd på donuts. På plattan blev vi intervjuade av någon random indier eller så hahaha. Han ville veta vad vi tyckte om plattan, och vi var väl inte sådär jätteimponerade. Vi konstaterade sen att det verkade vara stora-äckliga-pälsars-dag, för vi såg flera kvinnor iklädda sådana. Angrycat is not amused. Vi gick i alla fall uppåt på drottninggatan och hittade längst upp efter Shock ett väldigt trevligt sushiplace. Konstigt nog hade de Strindberg och hans texter lite över allt i inredningen, men sushin var den lyxigaste jag ätit. Kolla bara toppingen! Wee! Enligt kvittot heter stället SushiDevil. Sen bar det ner till gamla stan där vi såg tomtar på segways. De delade ut brända mandlar. Lite random sådär. Jag införskaffade mig den tredje Sandman-volymen och sen var både Erika och jag väldigt trötta på Stockholm och alla människor. Vi samlade lite krafter på Waynes Coffee innan vi begav oss till bussen som skulle ta oss hem. Det var en väldigt fin dag med fint sällskap och fina fynd.

Senare på kvällen kom Fish och hälsade på. Vi kollade klart på Uzumaki. Eller i alla fall han, jag blundade och höll för öronen mesta tiden. Jag känner mig lite lurad, eftersom det var jag som hittade filmen och tyckte den verkade awesome. Det handlar om människorna i en liten stad som är förbannad. En efter en blir invånarna besatta av spiraler, och då menar jag verkligen obsessed. Och det ballar ur mer än någon kan föreställa sig. Jag tyckte det verkade som en spejsad film men annorlunda koncept, och ja det var den väl men man fick knappt svar på någonting och den var helt sjukt fucking graphic. Jag har aldrig gillat gore utan föredrar filmer som är läskiga utan för mycket inälvor och snusk, men Sebastian är ett big fan som inte blundar för någonting. Föreställ er då hur äcklig filmen var när till och med han tyckte det var för graphic och till och med tittade bort. Alltså, filmen var helt galen. (Om du vill se den Bodil så finns den här). Galna ögon, förvridna kroppar och världens snuskigaste ljudeffekter över allt.

Postat av: Biz

http://www.youtube.com/watch?v=1gZ0x8AVaBI&feature=related

ooh du kommer sååå att älska den här videon XD

2009-12-06 @ 22:50:03
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Frida

Biz: AWESOME

2009-12-07 @ 09:15:09
URL: http://blueberrybells.blogg.se/
Postat av: Bodil

Ser ut som om sebbfish typ bara "Åh nej skrållan fes" XD

Hm, får kolla upp den filmen någon gång ;)

2009-12-07 @ 09:27:28
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Frida

Bodil: det gjorde hon inte :( hon är en lady!

Alltså du kommer säkert gilla filmen...

2009-12-07 @ 13:21:53
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0