Födelsedagar och Katamari :o

Idag blir lille Hampus en stor pojke. Han har en väldigt fin bild i tidningen, hehe. Själv blir 18 om en vecka (den 5e). Det firas med filmkväll dagen innan och stan senare på den stora dagen. Farsan är fett stött över att jag inte vill sitta hemma med mor, honom och hans brors familj. 50-plussare ftw? Not.

Har varit hos Fish sen i lödrags. Vi kollade klart på Castle of Cagliostro och såg halva Full Metal Panic!, en riktigt värd anime. Jag övertalade också min sötnos att ladda ner Me & My Katamari till PSP:t, och det är så kawaii. Super addictive skulle jag vilja säga... så addictive att Sebastian inte ville skiljas från PSP:t igen utan behöll det för att spela själv. Sad face. Önskar mig typ ett begagnat i födelsedagspresent istället :O



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0