Ingen jul utan dansband

Weeee! Jag har städat mitt rum! Det är så jävla clean att man blir mörkrädd.

I fredags hade vi julavslutning. Vi fikade först i estethuset, men åtminstone jag och Jonte fick panik av julsångerna som spelades så jag bytte till Infected Mushroom och så körde vi rejv istället. Sen gick vi till aulan. Ehehehhe några av musikettorna framförde en balladversion av Amazing Horse och jag dog. Det var jättefint.


Sen fick vi veta att det är ingen riktig jul utan dansband, så till vår suprise framförde Pop & co "Jag måste ringa Carina". De var superstekiga i vita skjortor och solglasögon. Hihi.

Sen kuppade jag och Bea och fick konferenciern att låta hela skolan sjunga "Ja må han leva" för Jonte som fyllde år.

Efteråt hamnade vi på Surprise med nästan hela gänget och lite till, och bytte julklappar och så. Det var majs som Csanady skulle ha sagt. Jag åkte sen med Fish och Linus till Arnö, och tanken var att jag skulle återvända till stan på kvällen och se Navid Modiri och Gudarna på slakthuset, men det blev inte så. Bodil som skulle gå med mig hade feber och jag själv mådde superdåligt, jag var så hes att jag lät som en säl i målbrottet. Och det var 16 grader kallt ute. I alla fall, Cicci skjutsade Fish und moi så att vi kunde hyra Hellboy och sen blev det fredagsmys. Och det var directors cut versionen av filmen vi fick tag på, det var kul att se den versionen också.

Igår såg vi Hellboy II som inte alls var lika hardcore, och sen åkte jag hem och städade. Alltså man känner knappt igen sig. Skrivbordet är helt... fullt av space, man kan sitta på det eller ha Macbooken på det utan att mosa en miljon andra prylar. Och jag tog ner några inaktuella posters också. Det blev rätt fint faktiskt. Synd att det inte kommer hålla länge.

De visade Stardust på 4an igår. Det är en rolig och mysig film, verkligen sagokänsla på den, men jag hatar tv4. Jag kollar aldrig på den kanalen i vanliga fall, för det är alltid femhundra reklampauser på 20 minuter och jag vill mörda när det händer.

Idag ska jag baka julgodis med Sebastian. Weeeee!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0