Word

Varför Kent äger. Enjoy, little sparkles of genius:

Ammunition tog slut till sist
Nu kan ni kalla mig the Sundance Kid
Den fria viljan var vår tonårsdröm
Men vi är bara instinkt bara djur och allt är lögn



Du frågar mig vad kärlek är
men jag vet inget om det där
bara sånt som man kan mäta kan jag förstå


Visst är natten svart, visst är marken kall
Men vi fryser tillsammans, två benrangel skallrar i takt
Du står utanför, jag står utanför
Ur besvikelsen, skammen kom långsamt en känsla av makt



Ge mig en vinterdrog
Ge mig allt du har

Kom nu, jag är kroniskt låg
Bara mörkret hörs


Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är

Brinn pengar brinn
Jag vet att du är värd någonting
Du är hoppet i ett IQ-fritt land
Du är drömmarna jag drömmer ibland

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar


So why don’t you dance to the music
I hear inside my head
Why don’t you dance to the music
It’s the soundtrack for the end


(Jag insåg nu att anledningen till att det är lite knepigt att hitta texten till Kents "Ändra världen" är för att de hette Jonas och Giftet när de gjorde den låten. Känner mig lite scam:ad asso!)


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0