First I was like :< then I was like :O

Igår åkte Fish och jag med mina föräldrar till Norrköping. Jag har blivit lovad nya hörlurar i julklapp så inne på Mega Markt provade jag en massa olika. Hittade bland annat de här superfina Paul Frank skullcandysen till vänster... hur snygga som helst och jag älskar färgerna! Blir glad av dem, och de ger lite videogamekänsla av någon anledning. Hur som helst, de var tyvärr inte så sköna, vadderingen runt öronen är inte hälften så mjuk osm den ser ut och de sitter för hårt... Sen visade snubben som hjälpte mig de här Hello Kitty-hörlurarna. Jag kan inte neka att jag var väldigt skeptisk, men när jag provade dem insåg jag att de satt jätteskönt och att det var galet bra ljud i dem. Det fanns massa olika, men jag tycker att de här var de snyggaste. Kunde dock inte bestämma mig så det får bli surprise på julafton vilka det blir, hihi. Can't wait! De är förresten av märket Coloud, och finns i massa andra versioner som man kan se här.

Sen hamnade vi i alla fall på något köpcentrum. Sebastian och jag var inne på två affärer, Carlings och Teknikmagasinet. Vi köpte energitabletter som smakar lakrits (slash cry D:) och sen spenderade vi resten av tiden med att gå igenom teknikmagasinets katalog. Mor stod för shoppandet.

Sen lekte jag med Erika. Vi kollade på I Robot, och gud vad jag älskar den filmen. Sonny är the awesomeness, dialogerna underbara och actionscenerna är pretty amazing de med. Sen kollade vi på Sweeny Todd. Vi hade båda sett den förut, och ingen av oss var särskilt imponerad, men vi blev positivt överraskade och kunde konstatera att den är riktigt bra trots allt. Haha. Båda ba ehhh den var ju mycket bättre än jag kom ihåg. Tur att vi är så öppensinnade att vi ger andra chanser! (Jag överväger faktiskt att se Twilight en gång till, för att se om den verkligen var så illa som jag minns, men vi får se hur det blir med det.) Vi började också på säsong 3 av Buffy the Vampire Slayer, weee! Det går framåt. Nu ska jag göra en illustration till SN som ska va klar imorn.


Postat av: Biz

Hello Kittyyyy _ Finns det helt rosa?

2009-12-14 @ 09:04:45
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0