dengidendigidigi

Meow. Ovärd dag. Superont i magen, superont i huvudet, knappt sovit något, drömt mardrömmar när jag väl sov, förkyld osv. Lämnade skolan vid 10, men det gick inga bussar hem så jag åkte till Arnö och sov hos Sebastian. Han var i skolan och slutade 1, fast han slutade visst halv 2 och missade bussen så han var inte hemma förns 3, haha. Jag sov i alla fall som en klubbad gnu i 4 timmar. Nu pluggar jag japanska. Det går åt helvete.

Var för övrigt inne på Dexter och kollade mina betyg från ettan (hade ingen aning om vad jag hade haha) och det såg väldigt bra ut måste jag säga. Surprised cat. Hoppas att jag inte sumpar betygen helt i år. Bla bla bla. Mitt huvud är kaos.

Hörde den här låten på pedda-spelningen förra veckan, när Hampus och någon brud sjöng den, Fish och några spelade. Tycker deras version var mycket bättre än den här, men men.

 


Postat av: Biz

sv: har du aldrig sett att tvålarna inte fungerat? grattis att du har lyckats undgå dem ;D

Ja! cosplaya nana!

2009-12-08 @ 19:29:35
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Frida

Biz: Det är för att jag är cool :D men hahahha kan fortfarande inte cosplaya någon jag inte vet vem det är :s haha jag tittar för lite på anime

2009-12-08 @ 20:21:05
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0