Awesomeness

Igår var jättefin. Jag hjälpte Sebastian färga håret, he went from white to black. Det blev apfint. Vi tog en nattlig promenad i snömörkret, och det var alldeles lagom 'varmt'. Hur mysigt som helst! Snö är kanske inte bara evil rakt igenom trots allt. I alla fall, klockan var över 3 när vi bestämde oss för att det var sovdags.

Idag blev också jättefin... ungefär 3 timmars sömn hade jag fått ihop till, så idag var jag härligt hyper. Vi hade snöbollskrig på lunchen, och när Jesper försökte pöla mig tog jag tillfället i akt och hämnades de gånger han dödat mig i Halo. Jag fyllde hans jeans med snö, de är nämligen väldigt trasiga i grenen.
Efter skolan åkte Fish und moi till Tystberja med Pop och Johanna. Det var supermysigt, vi åt linssoppa och bakade pepparkakor och ischoklad, hihi. Och jag löste en rolig bollgrej som var typ som en rubikskub bara det att man skulle bygga en boll av en pinne istället för att samla färger. Och jag ägde Rubikskubsknugen Pop på den. Kändes bra.

Bilder kommer senare ^^

Postat av: Biz

"typ som en rubikskub bara det att man skulle bygga en boll av en pinne istället för att samla färger."

eeeh okej

2009-12-17 @ 10:09:18
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Frida

Biz: haha asso du kan få se en bild på den i skolan :P

2009-12-17 @ 10:29:35
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0