no shopping without my kinky housemaid!

Hemma från Götet nu! I had a good time, och vi åkte typ allt. Trodde dock jag skulle dö under de sammanlagda 10 timmarna i mittensätet i en minibuss full med barn. ADLRIG mer säger jag bara.

Jag är helt slut, men hjärnan jobbar på ändå. Tänker att det skulle vara skönt om jag kunde få somna varje natt och bara sova utan att drömma. För mina drömmar är alltid superknepiga och jag är less på det. Jag drömmer varje vecka att jag eller någon/några blir jagad och dödad. Liksom vafan vill mitt undermedvetna egentligen!?

Oh well. En gång drömde jag att Marcus kom och hälsade på och behövde mitt sällskap för han skulle till IKEA och köpa en kvast. Men när vi väl var där var kvastarna i fel storlek och dessutom hade han glömt sin housemaid hemma, så det gick inte. DET var i alla fall lite underhållande! Jag visste inte ens att Marcus hade en hushållerska.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0