Jag kände mig lite som Columbus när han "upptäckte" Amerika

14 aug - ett försök till ett riktigt inlägg nu då!

jag är ju svart och svååååår och så och praktiskt taget lever på piller. NEJ vänta så var det ju inte. men piller äter jag i alla fall, en näve om dagen. nämnas bör att det står l0l på dem. det är tyvärr inte riktigt lika roligt som det skulle kunna ha varit. hur som helst. eftersom jag är prescribed my daily dose of pills har jag alltid en liten burk med mej i den väska jag för tillfället använder, i händelse av slumberparty eller så. jag fick för några år sedan en rosa Hello Kitty ask/burk av meine freunde Benji (happycut). den fick bli hem till mina piller, och där i hade jag dem... tills jag tappade bort den för något halvår sedan. eller det var väl fortfarande piller i den men den försvann ju. så jag har en annan burk nu. MEN! häromdagen bytte jag från min axelväska till ryggsäcken när jag skulle till stockholm. och när jag kollade om jag hade nåt kvar i axelväskan upptäckte jag att den skramlade. fast den var tom. och det borde den ju inte göra. sen insåg jag att när jag sytt igen ett hål i en innerficka på den förra året så sydde jag SAMTIDIGT in burken för den hade ramlat ut i fodret medan det fortfarande var ett hål. so I danced the happy dance until jag kom på att jag måste klippa upp väskan för att få ut burken. EHH. orka.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0