jag har en egen themesong!

~~ I'm blue da vi di da vi da ~~



Det hände lite grejer i helgen asso! Jag skulle ha föredragit att go polkagris med rött och vitt hår, men ah. Det är lite synd om mitt hår så jag ba' nej jag ska inte bleka det nåt mer nu, så det fick bli brunt istället. Dock kunde jag ju inte skippa the essential out-of-place färg, som den här gången fick bli BLAU. Har ingen jättebra bild ännu, men here is ein picture of my outfit por el söndag.


Jag hjälpte Benji pimpa sin blogg (den där webbdesignen du läste verkar inte ha fastnat riktigt hehehe ;D) nu är den provisoriskt gullig i alla fall. Sen kollade jag på en kannibalfilm a la Blair Witch Project (typ exakt samma film fast med djungeltema och grymt jobbiga karaktärer :/ ) con mi amor Pez (=Fish)

Imorn har jag sovmorgon igen, fett nice. Kan behöva det, jag sover så jävla illa.

Den här låten är btw helt sjukt fin: Subway to Sally - Feuerkind



Postat av: Amanda (hebepojken du vet..hah)

mums på dig och din t-shirt. SÅ SNYGG

2009-09-02 @ 16:47:19
Postat av: Felix

aw, tack du är så snäll! jag känner mej jätteskabbig :/

2009-09-02 @ 17:48:44
URL: http://blueberrybells.blogg.se/
Postat av: clara

hoho du e också helt inne på polkagrisar , DEM ÄR BÄST! :DD

2009-09-04 @ 13:40:46
URL: http://clowntheater.blogg.se/
Postat av: Felix

Clara: alltså ja! Har blivit helt hjärntvättad eller nåt. Men liksom, polkagrisar och sjukhus! Helt olika grejer som man kopplar med samma färger, och rött och vitt är så jävla snyggt ihop, men det blir liksom att jag tänker på både godis och blod när jag ser rödvita saker. Tycker det är så coolt :D (btw, jag hatar sjukhus haha)

2009-09-04 @ 20:13:32
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0