chill no mooaaar :(

24 aug - First day of school. Vi började 11, men jag var ändå i stan 09.15 pga otajmade bussar. Jag chillade lite med Erika för att fördriva tiden, men man kan ju inte undvika det oundvikliga liksom. Så ah, skola it was. Satt på skåpen och spanade in de nya ettorna och tänkte att man känner sig faktiskt lite större när man vet att man inte är minst liksom. Väl inrättade i ett klassrum fick vi ett kilo skog (en massa papper) var som skulle fyllas i och läsas igenom osv, så jag roade mig med att dekorera mitt schema med fiskar, sjöjungfrur och råttor. Men det ska bli nice med egna macbooks, trots att det är oh så jobbigt att skaffa kombinationslås till skåpen och släpa runt på datorn var man än går under 2 års tid. Får hoppas att det är värt det! ;)

Jonte och jag hade en period när vi gick runt och satte upp klisterlappar med varierande budskap. Åtminstone en del verkar finnas kvar, woho!

Efteråt lockade jag och Bodil lite folk till Princess (typ Hannah, Johan, Jesper, August, Linus, Fish & Martin som spenderat mina pengar igen) ochdet var väldigt trevligt.



Imorn ska vi äta sushi och jag har övertalat min mor att boka biljetter till underbara Manson ikväll. Så jag har lite saker att se fram emot! <3



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0