bend over fast liksom inte

28 aug - meow!


HT09:s första idrottslektion. Ve och fasa, vi måste stå ut med det ett år till! Vi fick i alla fall spela 'golf', vilket resulterade i att jag som inte hade ombyte med mig blev väldigt blöt om fötterna. Vilket i sig ledde till att jag gått barfota hela dagen. Det var överraskande mysigt även om mina fossingar är rätt ömma nu, hehe. Bodil, Callé, jag och de andra hade också vår första japanskalektion. Vi har en egen japan! Och nya boy friends from Gripen. Mycket trevligt.

Vi åt kräftor när jag kom hem efter att ha shoppat hårfärg (YES! Nu är det dags för ombyte igen ;D) och ag sitter nu och äter hemodlade vindruvor och funderar på om man kanske kan få bort kräftlukten med lite svinto. Har tvättat händerna med tvål och med diskmedel 6 gånger nu, men det verkar inte hjälpa. Kräftor var heller inte ALLS så gott som jag kom ihåg. Oh well.

Såhär ser i alla fall mitt hår ut när det är nytvättat, torkat och borstat. Volymen gör att det påminner lite om sockervadd som någon friserat till en pottfrilla.



Jag har förresten upptäckt att det inte bara är mina fingrar som är hysteriskt överböjliga. Det gäller även mina armar :/


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0